Kod dostępu…

Rachunek telefoniczny, choć nie wzbudził mojego zdziwienia swoją kwotą, tylko tym, że coś ujęto, a coś dodano w połowie miesiąca…to postanowiłam wyjaśnić własne wątpliwości. Zachęcona reklamami w TV o przyjaznym stosunku TPSA do klienta, wykręciłam nr 9393, nacisnęłam klawisz 2 zgodnie z sugestią i po chwili usłyszałam miły głos …Pani po uprzejmym przywitaniu grzecznie spytała się, jaki mam problem. Odpowiedziałam jej, że chcę się dowiedzieć czy jest to możliwe by na fakturze…tu mi pani przerwała, prosząc o numer faktury…podałam i słyszę…że właścicielem telefonu jest pan taki i taki, więc proszę podać kod. …Jaki KOD? pytam się zdziwiona?… Kod dostępu, jeśli pani nie zna, to nie jest pani upoważniona i nie mogę udzielić żadnej informacji. Dlaczego? ….pytam się …jeszcze grzecznie. Bo to TAJEMNICA…Bosz …jaka to tajemnica pytam się, tracąc już powoli cierpliwość…przecież mam tę fakturę przed sobą, przecież nie proszę o biling rozmów, czy o coś, czego nie ma na tej fakturze, chcę się tylko…i tu mi znowu przerwała już wcale NIEmiłym ale NIEuprzejmym głosem, że ona żadnych informacji mi nie udzieli i przerwała połączenie…Ożeż…wkurzyła mnie na maxa…dzwonię do męża i mówię, że natychmiast już w tej chwili ma podać kod dostępu, a jeśli nie ma, to ma założyć i już…bo ja muszę już i zaraz….Próbował coś mówić, że nie w tej chwili, że jak wróci do domu…O nie, już mnie ta z TPSA zbyła, więc teraz to ja się nie dam. Oddzwonił …podał…wykręciłam ponownie… Oczywiście inny głos…też miły…mówię jaki problem…podaję KOD…a pani grzecznie mnie informuje, że wystąpił błąd na fakturze. Przy okazji dowiaduje się, że źle mi naliczono i oddadzą mi 80zł…Hmmm…no i gdyby ta pierwsza udzieliła mi od razu odpowiedzi na moje niezadane pytanie, to pewnie zapłaciłabym wyższy rachunek… a tak to podenerwowałam się trochę to fakt…ale zaoszczędziłam co nieco…Jednak swoją drogą to jakiś absurd, żeby nie można było uzyskać informacji na temat faktury i co w niej jest zawarte nie mając kodu dostępu…Jaką to tajemnicę tak pilnie strzegą pracownice TPSA…????