Normalne marzenie…

Bo żeby być wolnym, nie wystarczy zrzucić okowy, lecz trzeba żyć tak, by szanować i zwiększać wolność innych. Prawdziwy sprawdzian naszego poświęcenia dla wolności dopiero się zaczyna.- Nelson Mandela.

Kiedyś bardzo często wizualizowałam sobie marzenia przed snem. To mi pozwalało zasypiać z uśmiechem na ustach. Dawno już tego nie robiłam, może dlatego, że zasypiam od razu po przyłożeniu głowy do poduszki i nie ma czasu na kolorowe obrazy pod powiekami. Ale że ostatnio dużo spałam w dzień, a pomiędzy zapadaniem w letarg obserwowałam kampanie dwóch kandydatów, zaś przez całą sobotę towarzyszyło mi Radio Nowy Świat w tle, rekompensując mi ból głowy i ogólnie kiepskie samopoczucie, to zasypiając już ciemną nocą, zanim całkiem odpłynęłam w objęcia Morfeusza, znalazłam się nad brzegiem morza idąc przed siebie i ufnie patrząc w przyszłość. Z nadzieją. Na wakacje. Od rzeczy trudnych i poważnych. Beznadziejnych. Beztrosko tańczyłam z falami, wierząc, że kolejne dni nie przyniosą rozczarowania. Zaś powieje wiatr normalności. Z każdej strony. Na dobry początek. To jest moje marzenie…

A teraz pakuję walizkę i wyruszam po kolejny zestaw piguł. Tylko rzeczy osobiste, bo resztę już wczoraj zabrała Tuśka, która wraz z Zońcią wybrała się do DM. Przynajmniej będę miała lżej.

P.S.

W piątek przyszedł SMS od ALERT RCB treści, że dziś silny wiatr i burze z gradem… Trzy godziny po tym, jak przeszła burza z gradem wielkości jaj przepiórczych… W sobotę rano zaś przyszedł SMS od ALERT RCB treść m.in. takiej, że druga tura wyborów prezydenckich 12.07. i osoby… (tu wyliczanka) będą mogły głosować bez kolejki. To nawet nie potrzebuje komentarza.

19 myśli na temat “Normalne marzenie…

  1. Trzymam kciuki żeby jutro wszystko szybko i pozytywnie , bez testowania :p
    Za parę minut wyniki , trzymam kaganiec na emocjach (staram się ) bo nie wierzę , że te wybory będą w 100% uczciwe, no nie mogę uwierzyć , że prezes chory z nienawiści mógłby do tego dopuścić . Bardzo bym chciała nie mieć racji . Odszczekam to nawet u Ciebie z chęcią :-Ooo
    Taki maleńki cud wyborczy mi się w tej chwili marzy.
    Uściski :***

    Polubienie

    1. Duda już odtrąbił zwycięstwo, mimo iż ludzie wciąż stoją w kolejce do lokali wyborczych, a zagranica jest niepoliczona. On wie, że nie dadzą mu przegrać.
      Ten wynik pokazuje, że w uczciwych wyborach nie miałby szans.
      Dzięki, może się uda jutro bezbolesnie 😉
      😘😘

      Polubienie

  2. No i po marzeniach. Nie mam siły o tym myśleć.😢
    Wracaj szybko z pigułami. Trzymam kciuki, zeby wszystko poszło jak po maśle.
    Dobroci wszelakich na nowy tydzień!❤❤❤

    Polubienie

  3. Niby było wiadomo , ja właściwie pewna byłam, że nie ma szans na oddanie władzy przez PADa , że prezes w życiu na to nie pozwoli a przy małej różnicy , niewielka manipulacja może
    przynieść sukces urzędującemu ; niby było wszystko wiadomo ….to czemu czuję się tak fatalnie ???

    Moje miasto super wynik i super frekfencja i co z tego …

    Powodzenia w szpitalu Roksannko :****

    Polubienie

    1. Przepraszam. Nie miałam zamiaru milczeć, wciąż jestem w DM.
      Mam piguły, wyniki gorsze, markery się obudziły co mnie nie nastraja optymistycznie, ale to jeszcze nie alarm tylko ciche dzwoneczki. W szpitalu chwycił mnie ból- skutki uboczne po hajpeku- więc ledwo dotarłam do mieszkania, a potem zagadałam się przez tel. wyszłam z wizytą do dorosłego Chrześniaka, a jak wróciłam to już przyjechała Tuśka i zastała nas noc.
      😘😘

      Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz