Jedenaście lat później…

niedziela, 29 stycznia 2023

Po raz 31 WOŚP rozpoczął swój koncert dobroci, miłości i pomagania. Gra już na całym świecie i dla tego świata jest fenomenem, czymś nie do końca zrozumiałym, ale podziwianym. W Melbourne w Australii trwa finał turnieju wielkoszlemowego panów. Serb ma szanse wygrania swojego 22, a Grek, który po raz drugi wszedł do finału Grand Slam, może zdobyć swój pierwszy tryumf. Trwa 340 dzień wojny w Ukrainie. Zachodnie państwa zadeklarowały czołgi dla ukraińskiego wojska. Władze Ukrainy liczą, że kolejnym wsparciem będzie broń dalekiego zasięgu. Trwa pierwsza w tym roku handlowa niedziela, na kolejną poczekamy ponad dwa miesiące. Szef największej opozycyjnej partii Donald Tusk zapowiada, że jeśli wygra wybory, to wydusi od o. Rydzyka zwrot setek milionów, które dostał od PIS-u dla swojej fundacji i mediów. Po atakach w Jerozolimie izraelska policja zachęca obywateli, by nosili przy sobie broń. W Tajlandii zdradzona żona pobiła kochankę męża. Korespondentka TVP w Rzymie została zawieszona, za wpis, że Polacy „wyssali nienawiść z mlekiem matki”. W Żywcu czujny senior pomógł zatrzymać oszusta, kiedy ten zadzwonił podając się za policjanta CBŚ i informując go, że prowadzi akcję. Jedenaście lat temu w pewnej rodzinie przyszedł na świat cudowny chłopczyk, o czym poinformowały wiadomości. Dziś świętuje swoje pierwsze urodziny jako nastolatek, co wzbudza zdumienie całej rodziny. I radość oraz dumę, bo to fajny i mądry młody człowiek. Niech mu się darzy, a ten świat przyjemnym będzie.

43 myśli na temat “Jedenaście lat później…

  1. tylko trochę mi się jednak nie podoba , że to tak szybko leci ….jeszcze , żeby tylko tym dzieciom ale jakby i nam też śmigają kolejne lata , że człowiek do jednych cyferek się jeszcze nie przyzwyczai a tu masz , już nowe wskakują …
    Miłego świętowania i dobrej niedzieli 🙂 Jak Twój katar i samopoczucie ?
    /u mnie sypać zaczęło , wiadomo co , buuuu /

    Polubienie

    1. Prawda?
      Jakieś cztery po drodze były, a piątek w lipcu 😉
      A dziś 4m kończy nasza Misieńka.
      Też sypało, ale znikło, jest buro i nieprzyjemnie. Samopoczucie do kitu odliczone tortem.
      Dziękuję😘

      Polubienie

  2. Strasznie te dzieci się starzeją, okropnie wręcz… 😀 Skąd Maleństwo wzięło aż 4 miesiące, skoro urodziło się przed chwilą???
    Bo my to nie starzejemy się wcale 😛
    Najlepszego dla Młodego, niech nastoletniość będzie mu cudownym czasem! :* ❤

    Polubienie

  3. Wszystkiego najlepszego dla Pańcia, ja kojarzę małego chłopczyka, a to nastolatek😊🥰 niech Mu biegną dalsze lata w zdrowiu, miłości I radości!
    A Ty chyba wreszcie odpoczywasz od tenisowych emocji? 😀

    Polubienie

  4. Wszystkiego najlepszego dla Pańcia🥰 ja kojarzę małego chłopczyka, a tu nastolatek! Niech Mu dalsze lata uplywaja w zdrowiu, miłości I radości.
    A Ty już chyba odpoczywasz od tenisowych emocji? 😊

    Polubienie

      1. Moją odpowiedz tez zeżarło, ale nie wypluło 🤨 ,
        Serdecznie dziękuję❣️
        Przez tydzień bez tenisa, bo potem 3 turnieje na ziemii arabskiej, ale to już mniej intensywne oglądanie i raczej nie w nocy, bo wta, czyli tylko tenis pań. Acz jak zawsze mam okazję oglądania mecze atp, to korzystam, bo męski tenis jest bardziej różnorodny😉

        Polubienie

        1. Nie denerwuję się. Zwyczajnie reaguję, albo inaczej- nie udaję- bo z reguły nie jestem jedną z przysłowiowych maup 😉
          I staram się od razu dosadnie nie oburzać, bo być może ktoś mnie robi w trąbę… acz brak reakcji tez by o czymś świadczył. O mnie. A jak już wlazłam, to zostawiłam słowo. Tak już mam😉

          Polubienie

  5. Roksanko, samych wspaniałych chwil, radości, spełnienia marzeń, cudownych przyjaciół i dobrego życia dla Pancia z okazji urodzin 🤗
    Ja od 2,5 miesiąca jestem matką dorosłego człowieka 😱 i też niedowierzam ☺️😁
    Pozdrawiam , buziaki 😘

    Polubienie

    1. Meluś, nie może być! Dobrze, że 5-letni smyk jeszcze w domu, bo to byłoby przerażajonce wrencz 😂
      Dziękujemy❣️❤️😘😘 A dla Twojego pełnoletniego synka wszelkiej pomyślności na tej dorosłej ścieżce życia❣️

      Polubienie

      1. Dziękuję za życzenia🥰 Tak, to prawda, dziękuję Losowi że jest przedszkolak, choć i on starzeje się w zastraszającym tempie 😱😁Roksanko, w sierpniu będzie miał już sześć lat 🙈
        P.S. Chciałam napisać ,,Miłego weekendu” 🤭 bo mam ferie więc pomyliło mi się 😉

        Polubienie

  6. Jesteś najlepszym serwisem informacyjnym w Polsce!!

    Wszystkiego najlepszego dla nastolatka.
    Nie mogę uwierzyć…
    Zaraz będzie wybierał liceum i studia!

    Polubienie

    1. 😀😀
      A wiesz, co mnie uderzyło w tym serwisowaniu obecnym? Że oprócz grania WOŚP nie mogłam znaleźć nic optymistycznego tego dnia na stronach z wiadomościami…
      Dzięki❣️, my też w szoku 😀

      Polubienie

  7. No i super, i po co mam oglądać tv skoro wszystko wiem od ciebie? 😀
    Najlepsze życzenia dla tego ANONIMOWEGO chłopczyka, co to tam kiedyś się narodził 😀 😀 😀
    A przy okazji powodzenia dla Tuska przy Rydzobraniu…

    Polubienie

Dodaj komentarz