Kolorowy ptak- czyli Szpak…

 
 
Lubię kolorowe ptaki w życiu i na scenie. Dlatego z ogromną przyjemnością słucham i oglądam występy Szpaka- kolorowego ptaka. Tak naprawdę to dla niego i dla Gienka oglądam X-Factor. Od samego początku  kibicując i stawiając, że znajdą się w finale.  Między nimi na finałowej scenie widziałam  również  Dziewczyny. 
 
Bycie kolorowym ptakiem  jest dużo łatwiejsze, gdy stoi się w świetle ramp. Gdy światła gasną, już nie jest tak łatwo.   Bo życie nie lubi odmieńców. Nie toleruje. Życie lubi szufladki i klatki.
A kolorowe ptaki są wolne. I wzbudzają skrajne uczucia.
Jedno jest pewne,  że ubarwiają naszą rzeczywistość 🙂
 

46 myśli na temat “Kolorowy ptak- czyli Szpak…

      1. no wlasnie scene mialam na mysli;) nie wiem czmeu,ale odnosze wrazenie, ze ten jego ubior,makijaz, zachowanie jest tylko po to, by zwracac uwage, nie dlatego, ze taki jest

        Polubienie

        1. Można odgrywać rolę i być w niej autentycznym…Mnie w nim wszystko gra, co nie znaczy, że wszystko podoba, ale to jest scena ,a nie życie 🙂

          Polubienie

  1. Widziałam kiedyś film, nie pamiętam tytułu. Główny bohater przedostał się do świata równoległego i początkowo był zachwycony, bo wszystko było tam perfekcyjnie urządzone, na swoim miejscu, ludzie uśmiechnięci, pomocni… itd… Dopiero później okazało się, że wszyscy, którzy odstawali z jakiegoś powodu od ideału, byli z tego społeczeństwa usuwani… By takie właśnie kolorowe szpaki nie ubarwiały czarno- białego społeczeństwa… Osobiście kibicuję Gienkowi. Szpaczek drażni mnie swoją manierą… Głos ma dobry i w radio pewnie łatwiej będzie mi go słuchać:) Miłego dnia

    Polubienie

    1. Próbowano już nas w różne mundurki ubierać, równać do szeregu…Na szczęście coraz więcej miejsca jest dla kolorowych ptaków choć wciąż budzą one sensacje. Ja kibicuję obojgu, choć są tak różni. Mnie u Szpaka drażni choć może to za mocno powiedziane -jego śmiech, kojarzy mi się z Dodą 😉 Ale właśnie na tym również polega barwność, inność…Nie oceniam już tego co poza gdy kończą śpiewać…choć wiem, że artysta może irytować zanim otworzy usta 😉 Miłego również 🙂

      Polubienie

  2. X Factor – nie ogladam, kurcze nie wiem co sie dzieje 🙂 ale ptaki mnie zaciekawily. wiesz , ktos kiedys powiedzial , ze nie ma ludzi dobrych i zlych. sa tylko ciekawi , albo nudni. kolorowe ptaki nie kojarza mi sie z nuda. a to juz dobrze. 😉 a juz od nas zalezy jakimi papugami sie cieszymy – pozdrawiam

    Polubienie

    1. Paradoksalnie za papugami nie przepadam 😉 Kolorowe ptaki na pewno nie są nudne. Jedne wzbudzą uśmiech, szybsze bicie serca inne grymas i chęć ucieczki…gdyż są zbyt krzykliwe. Ale na początku zawsze ciekawość, zainteresowanie, choćby ulotne…Gorzej jeśli agresję, bo ktoś jest „odmieńcem”

      Polubienie

  3. Mnie Szpak sie podoba. Jest tak „zakrecony”, ze az sympatyczny. No i pochodzi z „moich stron” ( a ja tam za dwa dni lece- wprawdzie nie jak kolorowy Szpak- ptak, ale skrzydla tez beda! :-)) ) Po pierwszym odcinku krytykowalam nie Jego glos czy wyglad, ale …gesty ( ta raczka w gore, paluszki a nie palce itd.) W drugim spodobala mi sie Jego wolnosc i to, ze „olewa” co onim mysla ( czyli mnie takze ! :-)) No, a potem to juz pofrunelam za Szpakiem i zycze mu jak najlepiej. Loska- to laska! Fajny facet. Podoba mi sie nawet jak milczy. Taki dawny Malenczuk z ulic i zakamarkow miasta ( Malenczuka -ja wraz z moja mama- kochamy obie miloscia muzyczna! Tacy niegrzeczni chlopcy i grzeczne, poukladane dziewczyny to jest to! ) W ogole od zawsze mialam slabosc do artystow … Teraz przystopowalam, ale i tak podobaja mi sie tacy – na scenie.

    Polubienie

    1. Gesty i śmiech u Szpaka wciąż ciut mnie drażnią-irytują? ale kupuje to co robi na scenie. Dlatego, że nie pozostawia widza, słuchacza obojętnym. I całość jak dla mnie pozytywna. Lubię wariatów- na scenie. Tak jak Gienek – zupełnie inna osobowość- na scenie potrafi porwać za sobą widza 😉 I o to chodzi…Maleńczuka również lubię 🙂 Julio szerokich skrzydeł , spokojnego lądowania, a przede wszystkim wspaniałych wakacji. Zresztą na pewno takie będą, w końcu to wakacje w miejscach Ci bliskich z bliskimi osobami 🙂 Serdeczności:)

      Polubienie

    1. Ładnie wyglądaj? A niech wygląda jak chce, niech tylko mnie porwie ze sobą tym co na tej scenie robi. Lubię zwariowanych, nietuzinkowych ludzi- na scenie, w życiu też- choć jasne, że znaku równości między sceną a życiem nie stawiam, bo to całkiem inna liga 😉 Szpak choć momentami irytujący, moim zdaniem podrabiany nie jest, choć przypina sobie różne piórka.Ale jest wolny w tym co robi…i olewa ( tak jak Julia napisała) co myślą o nim 😉

      Polubienie

        1. :))) mnie on też nie śmieszy 😉 Mnie rzadko porywają ludzie, którzy odśpiewują innych piosenki. Bo oryginał przeważnie jest lepszy, choćby dlatego, że repertuar kojarzony jest z danym artystą czyli po całości. Bo to za repertuar się kogoś lubi lub nie- jako artystę. Więc Ci co covery wykonują mają „pod górkę” A Szpak i Gienek, tak dwie różne osobowości- na scenie- mnie porwali i już ! 😉 Na tle pozostałych uczestników- to kolorowe ptaki:)

          Polubienie

  4. Widziałam tylko jeden odcinek, ten ostatni ale nie wypowiem się bo słuchałam jakbym nie słuchała. Pozdrawiam serdecznie Wybacz ,ze taki komentarz ale kiepsko mi idzie…

    Polubienie

    1. To jest jedyny tego typu ( śpiewający), który oglądam po całości. Nigdy „idole” i „jak oni śpiewają” i takie inne mnie nie interesowały, wolę taniec 😉

      Polubienie

    1. Lub połamią skrzydła…chyba, że znajdą się inni którzy na to nie pozwolą. Ale przede wszystkim ptaszek musi wiedzieć kim jest. Muza adekwatna postu 🙂 Serdeczności 🙂

      Polubienie

  5. I jak tak sobie myślę, że Szpak / szpak kolorowy może po prostu zadziobany zostać przez nasze kruki i wrony. A tak całkiem poważnie, to i Michał i Gienek przypadli i mi do gustu. Moze komuś nie podobać się przeszłość Gienka, moze kogoś denerwować nietuzinkowość Michała (obcasy, makijaż, długie paznokcie), ale…. ale w swoich czasach i Freddie Mercury, i Madonna, i sam Elvis byli takimi kolorowymi skandalistami a jednak znalazło się dla nich miejsce na scenie. Na Michała czy na Gienka można nie patrzeć, ale nie sposób nie docenić ich wokalu. Pozdrawiam serdecznie

    Polubienie

    1. Dokładnie tak! Dla mnie pięknie wpasowali się w program, różni, a obaj kolorowi. Potrafią przekazać emocje, a nie tylko poprawnie odśpiewać znane hity. Kruki i wrony z natury lubią dziobać, przez myśl im nie przejdzie by nie zwracać uwagi. Słoneczne pozdrowienia 🙂

      Polubienie

  6. Tylko kolorowy ptak wyfrunąwszy z klatki padnie ofiarą szarych osobników(historia prawdziwa – papużka falista mojego taty poleciała sobie w długą… niepozorne wróble jej zagrodziły drogę i już nie wróciła )

    Polubienie

  7. BoGo pisze:Tak to jest, cos co jest dobre sie ulepsza, poenzij sie stwierdza ze jest to zle i ulepsza sie dalej, nastepnie zbiera sie zespoły doradcf3w, zeby poprawiac dalej itd a czas leci, istotnych tematf3w sie nie rusza, robi sie przy tym duzo zamieszania a pieniadze pracuja na inne cele osbiste cele pomyslodawcf3w zmian trzeba wyciagnac co sie da poki jest sie przy korycie

    Polubienie

  8. Ja też cieszyć fonnanty belagio Chciałbym mf3c cieszyć się nimi codziennie, ale jestem obecnie w Meksyku. Za mało wody tutaj. Prf3bując uciec do Fountains of belagio dla bezpieczeństwa będę ukrywać w fontannach belagio i zarabiam przez połowowych poza monetami ludzie wrzucić do fonnanty belagio. Horay

    Polubienie

Odpowiedz na ~brakciszy Anuluj pisanie odpowiedzi

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s