Klient klientowi nierówny…

Mój mąż często do mnie mówi, gdy się na coś zwyczajnie zżymam, żebym się nie doszukiwała logiki tam, gdzie jej nie ma. Ale jeśli jej nie ma, to dlaczego nie może być? Ja się pytam. I z tym pytaniem już zostaję sama. Mogłabym zarzucić Was przykładami, ale pewnie sami ich macie dość…Napiszę tylko o czymś, co od pewnego czasu mnie zwyczajnie wkurza…Od 10 lat jestem abonentem cyfry+ , wiernym, lojalnym z dość dużym pakietem i z tego powodu tak naprawdę nic dobrego nie wynika. Bo lepiej za każdym razem wypowiadać umowę, gdy się ona kończy na czas określony i ponownie zawierać, a przy tym korzystać z promocji, jaką owa platforma oferuje nowym klientom. Bo  starych, długoletnich  tak naprawdę ma w doopie. Okazuję się, że moi znajomi od lat tak robią, ci, tamci, znajomi  znajomych…ech…No to ja się pytam, czy ci, co te umowy z nimi ponownie zawierają, nie widzą, co się dzieje i dlaczego? Pewnie i tak jest więcej takich abonentów jak ja…czyli mniej rozgarniętych 😉 Ale to nie tylko z cyfrś tak jest. Z Neostradą podobnie albo jeszcze gorzej, bo tu wypowiedzieć umowę po skończeniu promocji muszę obowiązkowo. Bo inaczej przechodzi na czas nieokreślony, a z mojej kieszeni wychodzi więcej pieniędzy…Więc robię to średnio co dwa lata, korzystając zawsze z nowej promocji. Więc ja się pytam, co z tego ma dana firma? Liczy na to ,że płatnik nie zauważy, że nagle płaci wyższe rachunki i automatycznie i bezboleśnie przejdzie na tym do porządku dziennego? Ale nawet jeśli by się sam zagapił, to pracownik owej firmy  przypomni telefonicznie, że właśnie umowa się kończy. No to już mi jest ciężko zrozumieć, a właściwie rozumiem to tak, że te promocje, to nie są wcale promocje, jeśli sami pilnują klienta, by nie wpadł w obszar wyższych opłat. Więc gdzie tu jakaś strategia firmy? Pewnie jest, ale ja jej dostrzec nie umiem, oprócz tej, by hołubić nowych klientów, bo stary klient to tez potencjalny nowy klient.  Ale zawsze jest ryzyko, że jak już złoży wymówienie to nową umowę zawrze z inną firmą. I co wtedy? Taaa…

To ja jadę powakacjować trochę…Zostawiam wszelakie kłopoty  z tyłu i jeśli już, to z góry na nie sobie spojrzę…albo wcale 😉 Mam nadzieję, że tylko mnie nie dogonią, a ja się wdrapię na te 1602 m.n.p.m. 😉

30 myśli na temat “Klient klientowi nierówny…

  1. Takich absurdów jest mnóstwo. Ale trzeba tu oddać operatorom sieci komórkowych – ci o swoich stałych klientów faktycznie zadbać potrafią.No to milego wypoczynku życzę 🙂

    Polubienie

  2. Niestety masz rację … ale przyznam się bez bicia, że sama też tak wykorzystywałam … zapisywałam sie kupowałam książki z dużym rabatem a później się wypisywałam i tak kilkanaście razy …. a pomachasz nam ze Śnieżki ? Miłego odpoczynku. Pozdrawiam :>)

    Polubienie

  3. Przepraszam Ja nie w temacie,,wiem to juz chyba moj n-ty blog,,ale moj tata dorwał się do bloga,,i to mi nie odpowiada,muszę zmienić adres..jesli masz cierpliwość do moich ‚ucieczek”zapraszamwww.wolnyadres.blogspot.com

    Polubienie

    1. Yes, i know!Truth is i’ve been working on it, but i’ve been quite busy all sumemr working at the agency :)I’ve been also doing some freelance jobs and well i had little time for the blog and the other websites during the sumemr hopefully everything will get back to normal in a few days 🙂

      Polubienie

  4. Wiele firm tak działa. I smutne bo wielu sie udaje a człowiek jest bezsilny. Takich absurdow jest tysiace…np. abonament umarł nie wypowiedział i płacić posmiertnie musi……Buziaki

    Polubienie

    1. W takiej sytuacji to już jakiś koszmar…Ostatnio mialam przeboje z meblami , ktore sie spoznialy i w umowie powinnam dostac automatycznie odsetki za kazdy dzien zwloki , a w rzeczywistosci ,zeby je otrzymac musialabym sprawe zakladac i komu sie chce? Buziaki.

      Polubienie

  5. My mieliśmy teraz tak z PZU, mąż tyle lat ma u nich auto ubezpieczone, a kwota ubezpieczenia jak dla nas duża, do tego prawie żadnych bonusów w związku z tym. Więc chcieliśmy umowę rozwiązać i nagle znalazło się coś co możemy” w umowie nowego dostać”. Miłego wakacjowania….

    Polubienie

  6. W sumie i to jaks strategia ale moim zdaniem powinno byc tak ze to stary klient otrzymuje wiecej promocji niz ten calkiem n owy…ale tak pewnie to nie bedzie :*

    Polubienie

  7. Naukowcy z krakowskiego __INSTYTUTU IRL KRAKÓW, będą nominowanido nagrody im. Alfreda NOBLA w Sztokholmie, dziedzina MEDYCYNA, Szwecja roku 2010.POWÓD:1. skomponowali przepis na __CHLEB typu KR-IRL, najzdrowszy aktualnie chleb dla człowieka,2. sklasyfikowali pro zdrowotnie żywność, w tabelach tzw. __INDEKS ŻYWIENIOWY, tj. IŻ produktu,3. przedstawili spójną teorię, popartą badaniami laboratoryjnymi, która daje FINALNE rozwiązanie problemów: __OTYŁOŚCI, również Cukrzycy typu 2, 4. opracowali zestaw ćwiczeń na __MIĘŚNIE OKOŁOKRĘGOSŁUPOWE, które w praktycznej, indywidualnej realizacji, rozwiązują problem BÓLÓW KRĘGOSŁUPA u człowieka.5. przedstawili __realny program oszczędności żywieniowych, dla organizmów żywych w stanie ekosystemu planety Ziemia.PUENTA: __IMPONUJĄCE !! Patrz strona !!__ADRES_______: http://www.magdalirl.com.pl/__Skrót adresu strony w Internecie_______: MAGDALIRL

    Polubienie

Dodaj komentarz